OneTrust
flow-image

Serier om modernisering af marketingsstrategien i 2022: dataaktivering

Dette whitepaper er udgivet af OneTrust

På denne blog vil vi tale om tre ting, som markedsførere og professionelle inden for privatlivet kan tage i betragtning, mens de forsøger at finde balancen mellem privatliv og personalisering i år midt i hvad, der helt sikkert vil medfører flere ændringer. Jeg vil også fokusere på to nøgleteknologier, der kan arbejde sammen for at støtte bestræbelserne med dit brand i forbindelse med privatlivet og kundeoplevelsen. Specifikt platforme til samtykkestyring (CMP) og platforme til kundeoplysninger (CDP), og hvordan de kan hjælpe dig med at opbygge et datagrundlag til at styrke dine bestræbelser på at drive privatlivscentreret personalisering. Lad os springe ud i det!

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Datasikkerhed, Databasesikkerhed, Datacentersikkerhed, Datacentreret sikkerhed, Forebyggelse af datatab (DLP), Datamaskeringssoftware, Styring af krypteringsnøgler, Mobildatasikkerhed, Hemmelighedsstyring, Mailsikkerhed, Mailsikkerhed i skyen, Antispam til e-mail, Mailkryptering, Intelligent mailbeskyttelse, Sikker mailgateway, Websikkerhed, Robotdetektering og -begrænsning, Browserisolering, Overvågning af det mørke net, DDoS-beskyttelse, Bedrageridetektering, Sikre webgateways