Human
flow-image

Benchmarkingrapport om marketingsvindel

Dette whitepaper er udgivet af Human

Marketingsvindel findes i mange varianter, hvoraf alle internetbrugere i det 21. århundrede i den grad kan forholde sig til nogle af dem. Nogle svindelmodeller er dog ikke så let forståelige og flyver fortsat under den kollektive radar hos selv erfarne, førende virksomheder inden for præstationsmarketing. HUMAN og Renegade gennemførte for nylig en spørgeundersøgelse blandt 129 ledere inden for digital marketing med ansvar for præstationsmarketing for bedre at forstå, hvordan velkendte markedsførere står med hensyn til modellerne for marketingsvindel, omfanget af trusler om marketingsvindel og deres svar på denne udfordring.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Trusselsintelligens