Accenture
flow-image

Hvordan data hjælper markedsførerne med at rydde op

Dette whitepaper er udgivet af Accenture

SHARE Kundedata og indsigt er det, der driver marketing i vore dages digitale tidsalder, og alligevel indrømmer mere end halvdelen (57 %) af marketingscheferne, at de ikke har de data, de har brug for til at forstå kunderne eller forudse deres behov. Problemet skyldes, at marketingsorganisationer på få år har været tvunget til at udvikle sig hurtigt. Markedsførerne har med de nye teknologier og berøringspunkter, der tilsyneladende er opstået fra den ene dag til den anden, stået tilbage med en lang liste af endeløse opgaver og sorte datahuller. Faktisk siger næsten 70 % af marketingscheferne, at deres medarbejdere er blevet fuldstændig udkørt som følge af det seneste år. Læs nu for at finde ud af, hvordan data hjælper markedsførerne med at rydde op.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Cloudsikkerhed, API-sikkerhed, Kontrolpunkt til sikker cloudadgang (CASB), Efterlevelse i skyen, Datasikkerhed i skyen, Begrænsning af DDoS i skyen, Kantsikkerhed i skyen, Filsikkerhed i skyen, Styring af sikkerhedsstatus i skyen (CSPM), Beskyttelse af arbejdsbyrde i skyen, Udvidet detektering og respons (XDR), Sikker adgangsservicekant (SASE), Servicenetværk